Naujienos

Dėmesio, Lietuvos muziejai, bibliotekos, kitos kultūros įstaigos ir edukatoriai!

Jau trečius metus gyvuojantis „Heritas“ – tai vieta, kurioje buriasi visi, norintys geriau pažinti tai, ką paveldėjome. Ypatingą dėmesį skiriame jaunajai kartai – paveldo pažinimas puikiai padeda ugdyti vaiko smalsumą, norą tyrinėti, pažinti ir kurti. Dabartinės sąlygos, kuriomis gyvename, neabejotinai sukuria įvairių iššūkių mūsų kasdienybei, tačiau tuo pačiu atveria ir naujų galimybių – paveldo lobius ir istorijos įdomybes galime atrasti būdami ir savo namuose ar mokykloje!

Lietuvos kultūros įstaigos jau yra sukūrę įdomių ir įtraukiančių skaitmeninių užsiėmimų geresniam paveldo ir istorijos įdomybių pažinimui – virtualių turų po muziejus, pasakojimų apie išskirtinius eksponatus, kūrybinių dirbtuvių, tačiau informacija apie šias galimybes neretai pranyksta bendrame sraute.

„Heritas“ tikslas – kad paveldo pažinimas būtų prieinamas kuo didesnei visuomenės daliai, todėl rengiame sąrašą, į kurį būtų įtraukta kiek įmanoma daugiau Lietuvos kultūros įstaigų parengtų skaitmeninių paveldo edukacijų. Edukacijų sąrašas bus svarbi atnaujinamos „Heritas“ internetinės platformos dalis, edukacijos galės būti naudojamos mokyklose, kaip papildoma ugdomoji medžiaga ir pagalbinė priemonė, ir kaip būdas savarankiškam pažinimui ir kūrybai. Pasirūpinsime, kad informacija pasiektų ne tik Lietuvos moksleivius, bet ir užsienio lietuvių mokyklas!

Kviečiame teikti siūlymus skaitmeninių kultūros paveldo edukacijų sąrašui elektroninio pašto adresu milda@heritas.lt (šiuo adresu galite kreiptis ir dėl papildomos informacijos). Sąrašui teikiamos skaitmeninės edukacijos (virtualūs turai, video pasakojimai ir pan.) turėtų būti laisvai prieinamos visiems (už dalyvavimą negali būti imamas mokestis).

Iniciatyva yra Lietuvos Kultūros Tarybos programos „Kultūros paveldo sritis: kultūros ir meno organizacijų naujų produktų ir (ar) paslaugų kūrimas 2020” finansuojamo projekto „Tarptautinio kultūros paveldo festivalio “Heritas” turinio skaitmenizavimas ir naujų skaitmeninių produktų, skirtų geresniam kultūros paveldo pažinimui, kūrimas” dalis.